logo
Η Γεωργία Κατσογριδάκη είναι διαιτολόγος διατροφολόγος με πολυετή πείρα στο χώρο της διατροφής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Βιοτεχνολογία από το τμήμα Βιοχημείας, και υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κούμα 37, Λάρισα
6ης Οκτωβρίου 68, Ελασσόνα
2410 532 660
info@katsogridaki.gr
Follow

Φύτρα: Είναι ωφέλιμα για τους μυς

Φύτρα: Είναι ωφέλιμα για τους μυς

Τα φύτρα είναι σούπερ τροφοδότες βιολογικών ουσιών.  Εντυπωσιακή είναι ιδιαίτερα η περιεκτικότητα τους σε πρωτείνες.  Τα φύτρα των φασιλιών mung (100gr=50kcals) παρέχουν για πάραδειγμα 24%, ενώ τα αυγά μόλις 13%.  Η πρωτείνη διασπάται στα διάφορα στοιχεία της (αμινοξέα) ήδη από τη διαδικασία φύτρωσης, έτσι ο οργανισμός μπορεί να την αξιοποιήσει κατάλληλα και πολύ γρήγορα.  Με αυτόν τον τρόπο τα καύτταρα των μυών λαμβάνουν επαρκώς της απαραίτητες ύλες.

Συμβουλή:  Πλένετε τα βλαστάρια καλά σε ένα σουρωτη΄ρι, έτσι ώστε να καθαρίσουν από διάφορες ουσίες που παράγονται κατά τη φύτρωση.  Τα λεπτά βλαστάρια μπλέκονται μεταξύ τους σε «φωλίτσες».  Τις ξανοιγετε και προσθετετε τα βλαστάρια στη σαλάτα.  Το καλύτερο είανι να καλλιεργήσετε εσεις τα βλαστάρια.  Η διαδικασία διαρκεί περίπου μια εβδομάδα.  Όταν αγοράζετε έτοιμα βλαστάρια , εξετάζετε το πακέτο λεπτομερώς, γιατί σαπίζουν ευκολα, μυρίζουν άσχημα και θα σας αχρηστευσουν όλη τη σαλάτα.