logo
Η Γεωργία Κατσογριδάκη είναι διαιτολόγος διατροφολόγος με πολυετή πείρα στο χώρο της διατροφής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Βιοτεχνολογία από το τμήμα Βιοχημείας, και υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κούμα 37, Λάρισα
Αχιλλέως 9, Φάρσαλα
2410 532 660
info@katsogridaki.gr
Follow

Αβοκάντο: Συμβάλλει στη παραγωγή ορμονών

Αβοκάντο: Συμβάλλει στη παραγωγή ορμονών

Το σχήμα του μοιάζει με αχλάδι, και πραγματι το αβοκάντο (100γρ=221 θερμίδες) στην πραγματικότητα είναι φρούτο.  Περιέχει όμως λιγότερο σάκχαρο και πολύ περισσότερο λίπος (πάνω από 20%).  Ακριβώς γιαυτό το λόγο ενδείκνυται για δίαιτα.  Μας τροφοδοτεί με τα ευεργετικά ακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία ο οργανισμός δεν μπορεί να παράγει από μόνος του.  Ο οργανισμός χρειάζεται για παράδειγμα, τη συμβολή αυτών των λιπαρών οξέων για να παράγει ορμόνες, που ενεργοποιούν τον καταβολισμό των λιπιδίων.

Συμβουλή:  Ραντίζετε το αβοκάντο αμέσως μόλις τα κόψετε με λίγο χυμό λεμονιού για να μη μαυρίσουν.  Μη διανοηθείτε να βράσετε τα αβοκάντο, γιατί αποκτούν πικρή γεύση.