logo
Η Γεωργία Κατσογριδάκη είναι διαιτολόγος διατροφολόγος με πολυετή πείρα στο χώρο της διατροφής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Βιοτεχνολογία από το τμήμα Βιοχημείας, και υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κούμα 37, Λάρισα
Αχιλλέως 9, Φάρσαλα
2410 532 660
info@katsogridaki.gr
Follow

Δενδρολίβανο: Δυναμώνει το κυκλοφορικό

Δενδρολίβανο: Δυναμώνει το κυκλοφορικό

Οι λεπτές πράσινες βελόνες του κρύβουν ένα θησαυρό βιολογικών ουσιών.  το αιθέριο έλαιο, η ταννίνη, οι πικρές ουσίες, τα φλαβονοειδή και τα τριτερπένια τονώνουν το κυκλοφορικό και τη ροή του αίματος.  Γιαυτό το δενδρολίβανο βοηθά σε περίπτωση κούρασης και εξάντλησης.

Συμβουλή:  Το ρετσινάτο άρωμα του δενδρολίβανου είναι πολύ έντονο και δίνει ενδιαφέρουσα νότα ακόμη και σε κάπως ανιαρά φαγητά.  Απολάυστε το για παράδειγμα με κρέας στη σχάρα ή σε πατάτες φούρνου, καθώς και ψιλοκομμένο στο ρύζι ή σε σάλτσα γιαουρτιού για σαλάτα.

Τα φυλλαράκια πρέπει να έχουν έντονο πράσινο χρώμα και να γυαλίζουν λίγο.  Ακόμη και με ένα ελαφρύ άγγιγμα μοσχοβολάνε.  τα ξυλώδη κλωνάρια με βελόνες ξηρές και καφετιές δεν είναι κατάλληλα για μαγείρεμα.  Μπορείτε όμως να τα ρίξετε στα κάρβουνα της ψησταριάς για μυρωδιά.