logo
Η Γεωργία Κατσογριδάκη είναι διαιτολόγος διατροφολόγος με πολυετή πείρα στο χώρο της διατροφής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Βιοτεχνολογία από το τμήμα Βιοχημείας, και υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κούμα 37, Λάρισα
Αχιλλέως 9, Φάρσαλα
2410 532 660
info@katsogridaki.gr
Follow

Ντομάτα: για καλοκεφιά

Ντομάτα: για καλοκεφιά

Οι ντομάτες (100γρ=17kcals) περιέχουν μεγάλη ποσότητα νιασίνης.  Πρόκειται για μια βιταμίνη Β, που μαζί με το φολικό οξύ βελτιώνει τα κέφια.  Οι ντομάτες είναι λοιπον ιδανικές για την καταπολέμηση της κακοκεφιάς. που πιθανόν να παρουσιαστεί τη μέρα της δίαιτας, ενώ συμβάλλουν επίσης και στον καλό ύπνο.  Η μεγαλύτερη ποσότητα της νιασίνης βρίσκεται στις ολοκόκκινες ώριμες ντομάτες.  Οι ντομάτες τροφοδοτουν εξάλλου τον οργανισμό και με το στοιχείο χρώμιο, απαραίτητο για τη σωστή αξιοποίηση του σακχάρου και του λίπους.

Συμβουλή:  Αφαιρείτε από τη ντομάτα τα πράσινα σημεία, γιατί περιέχουν τη βλαβερή σολανίνη.  Πρόκειται για μι βιολογική ουσία που μπορεί να προκαλέσει αναγούλα και πονοκεφάλους.