logo
Η Γεωργία Κατσογριδάκη είναι διαιτολόγος διατροφολόγος με πολυετή πείρα στο χώρο της διατροφής. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Βιοτεχνολογία από το τμήμα Βιοχημείας, και υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Κούμα 37, Λάρισα
6ης Οκτωβρίου 68, Ελασσόνα
2410 532 660
info@katsogridaki.gr
Follow

Μπρόκολο

Μπρόκολο

Σε επτά έρευνες που έγιναν από το αντικαρκινικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, οι έξι έδειξαν ότι όσοι τρώνε μπρόκολο, ραδίκια, και λάχανα μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του εντέρου, αλλά και άλλων μορφών κακοήθειας. Η μία έδειξε ότι το μπρόκολο δεν έπαιξε κανένα ρόλο – ούτε αρνητικό ούτε θετικό. Αυτή η δράση των μπρόκολων και των συγγενών τους φυτών πιθανόν να οφείλεται στο πολύ β-καροτένιο που περιέχουν-ουσία που σε κάποιο βαθμό αναστέλλει τη δραστηριότητα των καρκινικών κυττάρων. Ίσως, η αντικαρκινική δράση να οφείλεται και στην αμφιλεγόμενη ουσία κερκετίνη. Το τρόφιμο αυτό είναι τονωτικό για όλα τα όργανα, επειδή βοηθά στην αποτοξίνωση τους και γενικά στην «κάθαρση» του οργανισμού. Έχει επίσης θετική δράση στο καρδιαγγειακό και, ακόμη, ενδεχομένως να βοηθά όσους έχουν αναιμία. Για την απορρόφηση του σιδήρου από το μπρόκολο να θυμάστε ό,τι ισχύει για όλα τα φυτικά τρόφιμα: τα μέταλλα τους απορροφώνται λιγότερο από εκείνα που περιέχονται στα ζωικά τρόφιμα και για να ενισχύσετε την απορρόφηση, πρέπει να προσθέσετε στο μενού κάτι που να έχει βιταμίνη C.