• Ελληνικά
  • Español
  • English

Δράστε διαιτο...λογικά! Ανακαλύψτε την ιδανική διατροφή!

Έχουμε 9 επισκέπτες συνδεδεμένους

ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Συντάχθηκε απο τον/την Γεωργία Κατσογριδάκη | 28.06.13 |  E-mail | Εκτύπωση | PDF 

Ένα μίνι μασάζ σφίγγει τη κοιλιά

Για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, υπάρχουν και άλλα μέσα πλην της δίαιτας. Με ειδικές ασκήσεις μασάζ μπορείτε να σφίξετε τους ιστούς και συγχρόνως συγκεντρώνοντας τις σκέψεις σας στο μασάζ, χαλαρώνετε! Για να μη στρεσαριστείτε όμως κοιτάζοντας συνεχώς το ρολόι είναι καλύτερα να ρυθμίσετε ένα χρονόμετρο στα πέντε λεπτά. Ξεκινήστε λοιπόν κάνοντας τις παρακάτω ασκήσεις εναλλάξ

  • Ενώνετε τις παλάμες σας σε γροθιά. Φέρνετε τα χέρια πάνω από το ηβικό οστό. Με τα κόκαλα των δακτύλων σας ασκείτε δυνατά πίεση στον ιστό, τραβώντας τη γροθιά προς τα πάνω μέχρι τον αφαλό. Δουλεύετε έτσι όλους τους μυς της κοιλιάς και της μέσης
  • Ενώνετε το δείκτη και τον αντίχειρα και τους χρησιμοποιείτε σαν τσιμπιδάκι. Τσιμπάτε το δέρμα σας, το σηκώνετε και το αφήνετε πάλι. Δουλεύετε όλη τη περιοχή της κοιλιάς και της μέσης ώσπου το δέρμα να κοκκινίσει.